7 Mayıs 2014 Çarşamba

Bir emzik bırakma hikayesi-son-

             Emzik bırakma ile ilgili yaşadıklarımızı yine her zaman olduğu gibi bir ki yazıp bırakmışım, bugün son girilen sayfalarda görünce hemen son durumu yazma zorunluluğu hissettim. Malum milyonlar beni izlediğinden:)))

            Bizim hatun kişi emziği arada sırada hadi diyeli haftada 1-2 soruyor "Ben meme emmiyorum değil mi?", "meme bozuk değil mi" gibi.. En son uzun  araba yolculuğunda ise "bana meme ver" dedi, tepki vermeyince geri bir tepki de almadım.
         
           Ne oldu peki?
         
           Kesin kararlıydım, ve bunu tüm ev halkına aşıladım, aşılamakla kalmadım evde kesik emzikler olduğu için vermek isteyen olduysa bile yerine geçemedi, ama anladığım kadarıyla kimse de vermeye kalkışmadı. Ayrıca emziği bir köpek ısırmadı, alıp götürmedi ya da tadı acı olmadı. Sadece daha önce oyuncakları nasıl bozulduysa emzikte o şekilde bozuldu.

          Sonuç bırakılmış bir emzik ve bununla beraber öğle uykularının sekteye uğratması.. Hatun kişi için emzik çok önemliydi uykuya geçişte ve şimdi emzik yokken öğle uykularında zorlanmaya hatta uyumamaya başladı. Geçer geçer bu da geçer diyerek bir bez bırakma macerasında görüşmek üzere diyoruz:)




         O zaman berbere gitmeye ikna edişimin fotoğraflı sonucu ile vedalaşalım:)

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...