12 Nisan 2012 Perşembe

Yeni anne yeni blogger


Hamile olduğumu öğrendiğim zamandan itibaren daha önce çok ilgilenmediğim bir alanla tanıştım- weblog-
internette araştırma yaptığım zaman karşıma bir çok blog çıktı bilgi edinebileceğim. bir blog keşfedip o blogtan bir diğerine sürüklendim durdum. Sonunda bu denizde bir de ben olayım düşüncesiyle Ada ile ilgili yaşadıklarımı, Ada'nın yaşadıklarını ve hayatımıza kattıklarını anlatabileceğim bir blog açmaya karar verdim.
Ve sadece kayıtlı izleyicilerin okuduğu bir blog ile bu dünyaya adım attım, ileride Ada'nın okuması için bir nevi Ada günlüğü tutuyorum ona..
Sonra zaman geçtikçe oraya yetemez oldu kafamda birikenler.. Daha fazlası için Mai Ada'nın Seyir Defteri'nden sonra sırada Denizce Seyir Defteri ile yola devam ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...