14 Nisan 2016 Perşembe

Doğarım



Doğarım, doğururum.. Böyle gelmiş böyle gider bu dünya. Kimse bana sormadı, "Peki doğurmak ister misin?" diye, sanki doğurmaya programlanmış bir makine gibi, sanki böyle olması farzmış gibi doğurmam gerekir diye düşündüm. Aslında düşünmedim bile, bir bakmışım doğurmuşum. 

Resim: Francis Bacon

Evlendim, everildim ve bir baktım ki doğurmaya hazırım.. Tanımadığım bir adamla aynı yatağa girdim, dediler ki siz evlisiniz artık. 3-5 sefer görmüştüm, bıyıkları vardı, elleri terliyordu, gözüme bakmadan bacaklarıma bakmıştı. Sonra sonrası bir baktım ki aynı evdeyiz, bir baktım ki karnım şişiyor, bir baktım ki doğurmuşum.. O hala benim bacaklarıma bakıyor, haliyle doğduğum zaman, doğduğu zaman ilk karşılaştığı bacak arası ve her şey iki bacağın arasında..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...